DATUM: 2013-12-19 / TID: 19:48:00
KATEGORI: Gifs, Once Upon a Time, The Originals, The Vampire Diaries, Övriga tvserier

They ruin my life.


Francis och Mary har nu blivit ett av de paren som förstör mitt liv. Jag såg det senaste avsnittet igår och det var så heartbreaking! Det var hemskt att se! Jag kan inte föreställa mig det brustna hjärtat som h*n måste ha fått! Det fick mig att tänka på ett annat par som också hade ett likadant slut och som inte har setts sen dess - ett par som också förstör mitt liv (Revolution 1x19). Men allvarligt talat, jag måste bara tjata lite till; de är helt underbara! Hur kan man inte älska dem liksom? De är en av de största ships nu som jag har - tillsammans med Klaroline, Stelena, Captain Swan, Naley och Chair. Och för att inte tala om denna scenen som är bland de vackraste jag sett, jag behöver inte förklara varför för dessa gifs säger mer än 1000 ord. Och en sak till; det bästa är också att Toby Regbo och Adelaide Kane, som spelar paret, verkar dejta i verkligheten vilket är roligt tycker jag! Now I'm waiting until the show comes back in January! Hurry up!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: