DATUM: 2013-12-17 / TID: 09:45:15
KATEGORI: Allmänt

Lidl.

OMG sjukt! Jag måste berätta något! Igår när jag handlade frukost/kvällsmat på Lidl för denna veckan, så betalade jag 95 kr (jag hade 135 kr). Då skulle jag ha 40 kr kvar idag. Men gissa vad? Jag kollade just på swedbank nyss bara för att jag ville ha ett exakt belopp innan jag skulle köpa lunch senare idag. Och ja gissa igen vad? Det går att jag har 135 kr! De har alltså inte dragit 95 kr från mitt kort trots att det stod på kortläsaren vid kassan att jag hade betalat det beloppet. HAHAHA, ett stort misstag från dem! Tack så mycket att jag fick det gratis ;)
Postat av: Sara

Ibland brukar det ta några dagar innan det syns på kortet. Så om några dagar kanske du har minus istället...

Svar: Ja, det sa mina kompisar. Det har ALDRIG hänt mig förut, just därför. Men nu kommer jag att vara medveten om det till nästa gång om nåt sådant händer igen :)
Micaela Sundberg

2013-12-17 @ 12:07:48
URL: http://kissesandcake.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: