DATUM: 2013-12-05 / TID: 21:07:00
KATEGORI: Once Upon a Time, The Vampire Diaries

Best chemistry på PCA 2014.

Jag har röstat på Hook och Emma för bästa kemi från Once Upon a Time varje dag nu - flera gånger om dag! Det är sista dag nu att rösta idag, så därför nu röstar jag som en galning flera gånger! De MÅSTE verkligen vinna! De bara måste! De har ju 1000 gånger bättre kemi än exempelvis Damon och Elena! Jag kommer att bli jättearg om Damon och Elena vinner, för jag tycker att de är verkligen alldeles för överskattade att det bara blir tråkigt i slutändan om de vinner jämt. Jag vill verkligen att Hook och Emma ska vinna! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Här hade jag helt klart valt Mer/Der dom är ju ett fantaskt par nu kanske domhar blivit "tråkiga" men det vill man nästan att dom ska vara. dom är perfekta :)

Svar: Ja, de är ett fantastiskt par. Men jag tycker att de har tappat gnistan lite i säsong 10 :/ mycket beror på Meredith. Jag är verkligen bara så grymt irriterad på henne nu att jag inte ens tycker om henne nu. Jag tycker synd om stackars Derek som måste hantera henne, det märks verkligen att han inte är på hennes sida när det gäller Cristina. Jag hoppas verkligen att Meredith slutar tro att hon är bäst snart för det börjar bli tröttsamt :( jag är på Cristinas sida utan tvekan. Hur som helst, det är bara svårt att tycka om MerDer nu när Meredith beter sig så här :(
Micaela Sundberg

2013-12-11 @ 13:26:05
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: