DATUM: 2013-12-26 / TID: 21:40:21
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Tidsfördriv, listor, Övriga tvserier

#2 Veckans serietips.

Näst ut som veckans serietips är Kyle XY! Som ni alla förmodligen har glömt bort då den blev nedlagd efter säsong 3 med en jobbigt spännande cliffhanger eller så har ni aldrig hört talas om den. Den är en mycket sevärd tvserie, en av de bästa jag sett. Jag började följa den när den hade premiär i Sverige för första gången runt 2005-2006 fram tills den blev nedlagd. Och det ångrar jag inte ;)
Bland många bra saker med den här tvserien är Kyle, familjen Trager, andra härliga karaktärer, fina ships, intressanta och spännande storylines, spännande cliffhangers osv. Särskilt Kyle som agerar som en 16-årig baby som lär sig nya saker för första gången för sent. Matt Dallas gör en underbar rollprestation som Kyle. Och när det gäller fina ships, så shippar jag Kyle/Amanda, Declan/Lori och Josh/Andy. Och det är kanske inte världens bästa skådespel ibland tyvärr, men den är en mycket sevärd tvserie ändå! Se den ändå! ;)
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: