DATUM: 2013-08-05 / TID: 20:05:00
KATEGORI: Under the Dome

Vem fan är hon?

Den nya tjejen är från Barbies och Big Jims förflutna. Vi ska få se henne för första gången i 1x09. Spännande att få veta vem fan hon är! Och jag gillar INTE att hon har sina armar på Barbie. Hoppas inte att hon är något ex! Om inte, så hoppas att hon inte får för sig att hon vill ha honom. Vilket fall som helst - håll dig borta från honom bara, för han har Julia som jag shippar honom med!
Postat av: Maja

Hur gör du när du kollar på nya tv-serier?
Kan du läsa läppar eller väntar du tills de kommer ut med text?

Svar: Nej, jag kan tyvärr inte läsa på läpparna. Samma dag som de kommer ut efter att ha visats i USA, kollar jag med engelsk text - som alltid kommer samma dag - och sen svensk text när det väl kommer några dagar eller veckor efter. Jag kollar inte engelsk text och sen svensk text på alla tvserier - bara PLL, UtD, Teen Wolf, The Vampire Diaries. De andra kollar jag bara med svensk text :)
Micaela Sundberg

2013-08-07 @ 00:49:51
Postat av: ebba

Fin blogg du har och allt bra? :) Kika gärna in på min blogg

Svar: Tackar! v;D jadå allt är bara bra bra. Självklart ska jag kika in på din blogg :)
Micaela Sundberg

2013-08-07 @ 10:55:23
URL: http://ebbabomaan.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: