DATUM: 2013-08-15 / TID: 21:42:00
KATEGORI: Film

The Call (2013).

Jag glömde blogga om den här filmen som jag såg i söndags. Den var riktigt bra! Så jävligt spännande, en nagelbitare film helt enkelt! Jag typ bara skrek, drog i mitt hår och tecknade "Se upp!", "Skynda!", "Akta dig!", "Fan!", "Gör det inte!" osv osv. Något sådant händer mig väldigt sällan, haha. Men hur som helst... filmen var verkligen bra och spänningen var på topp hela tiden så man var inte ett dugg uttråkad. Men tyvärr sög slutet för det slutade bara helt plötsligt, jag blev besviken för det borde ha slutat bättre än så. Men man kan inte få allt. Annars i övrigt är filmen tillräckligt bra och spännande och den är värd en chans ändå även om slutet suger. Halle Berry var lysande i sin roll som vanligt och till och med Abigail Breslin också. Och på tal om Breslin, hon har verkligen vuxit upp. Jag rekommenderar den varmt, det är upp till er om ni vill se filmen eller inte ;)
 
"The Call" följer Jordan (Halle Berry), en erfaren 911-operatör som bryter ihop när hon misslyckas att rädda en flicka som ringer in när en psykopat bryter sig in. Ett halvår senare får hon ett liknande samtal från tonåringen Casey (Abigail Breslin) som ligger i en galnings baklucka på väg mot en troligen säker död. Nu börjar en hetsig jakt på liv och död för att hitta bilen och rädda Casey...
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: