DATUM: 2013-08-03 / TID: 01:44:00
KATEGORI: Film, I want

Jag vill se ♦ Romeo and Juliet.


Ännu en Romeo och Julia film - som jag vill se! Den verkar ju vara så galet bra och mysig, men självklart kommer den nog aldrig att slå den andra filmen med Leonardo DiCaprio och Claire Danes i huvudrollerna! ♥
Postat av: sarah

Jag brukar inte gilla såna gammaldags filmer egentligen men den här vill jag också se!

Svar: Jag gillar inte gammaldags filmer heller egentligen, jag gillar väldigt få gammaldags filmer. Som tex Tristan & Isolde och Romeo & Julia och några till. Varje gång en ny film som baseras på de, tittar jag mer än gärna! ;)
Micaela Sundberg

2013-08-04 @ 17:51:18
URL: http://seriefreak.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: