DATUM: 2013-08-28 / TID: 20:47:49
KATEGORI: Allmänt, Mina köp

Emporia.

Det gick jättebra på Anpassa idag också. Jag satt för det mesta vid datorn och surfade runt efter volontärresor. Jag har bestämt mig att jag ska se till att åka på en till nästa sommar, så nu gäller det bara att leta reda på fonder och stipendier tills jag får tillräckligt med pengar för att åka. Jag ser fram emot det för jag har drömt om att åka på minst en volontärresa sen många år.
Och så var jag också¨väldigt populär idag! Många ville bara boka ett möte med mig för att diskutera min framtid, vad jag vill göra, hur och när jag ska sätta igång och massor, massor mer. Det gick också jättebra. Och på lunchen så hjälpte jag till med att laga soppan. De brukar ha soppa på onsdagar. Det var kul att hjälpa till!
Och efter Anpassa åkte jag och Jelena till Emporia för att shoppa. Jag köpte en hel del och jag är jättenöjd! Det gick åt 550 kr totalt för allihopa, det var lagomt bra. Två st var på rea, så. Och sedan gick det åt ytterligare 120 kr för thaimat. Jag ville äta det för att fira min födelsedag och för att det var ett tag sedan sist jag åt thaimat. Ja, jag fyller 22 år idag! Jag hade en bra födelsedag idag! ;)
Och nu är jag hemma på vandrarhemmet och är helt jävla slut! Mina fötter svider så efter att ha promenerat myyyycket. Och så ska jag skriva en liten uppsats nu till imorgon för att de vill se hur min svenska är och på vilken nivå jag är på och så. Jag får bestämma själv vad jag vill skriva om. Undra vad jag ska skriva om? ;)
 
Svart legging från New Yorker 139 kr. Legging mönster från New Yorker 99 kr. Vitt linne med tigern och "Stay strong" från New Yorker 35 kr (rea). Halsband fågel från Gina Tricot 99 kr. Blå och vit randiga t-shirt från Hollister 99 kr (rea). Strumpor från Cubus 79 kr. Toblerone från affären-vars-namn-jag-glömt 10 kr.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: