DATUM: 2013-08-23 / TID: 23:55:00
KATEGORI: Allmänt, Gifs, Revolution, Teen Wolf, Tidsfördriv, listor, Under the Dome

Dag 23: Din största crush just nu.

   
Just nu har jag mycket extra ögon för Mike Vogel. Asså seriöst, bara kolla på den här mannen! Han är perfektion! Jag tycker att ni ska fanimig kolla in hans nya sommarserie Under the Dome som är en så jävla bra tvserie (den har förnyats till säsong 2 nästa sommar)! Och så det här som är värt att lägga på minnet - den är en liten blandning av Lost och Revolution. Det är den bästa sommarserien tveklöst, den har slagit Teen Wolf med hästlängder ♥
 
Dag 1: Berätta kort om dig
Dag 2: 10 fakta ingen vet om dig
Dag 3: Något eller någon som du saknar
Dag 4: Dina 5 favoritfilmer
Dag 5: En film som får dig att gråta
Dag 6: En sak du aldrig kommer att göra
Dag 7: Din favoritmaträtt
Dag 8: En maträtt du avskyr
Dag 9: Beskriv din drömkille
Dag 10: Berätta om ditt husdjur
Dag 11: En bild av din handstil
Dag 12: Din förebild
Dag 13: 5 saker du önskar dig just nu
Dag 14: Något du är rädd för
Dag 15: Din drömresa
Dag 16: En film du aldrig tröttnar på
Dag 17: Ditt bästa barndomsminne
Dag 18: En bild av dig själv som barn
Dag 19: En bild av dig själv nu
Dag 20: Din favoritkaka
Dag 21: Ditt favoritdjur
Dag 22: Vilken kändis vill du dela garderob med
Dag 23: Din största crush just nu
Dag 24: Ditt favoritcitat
Dag 25: Din favoritförfattare
Dag 26: Dina 5 favoritböcker
Dag 27: Vad tänker du på nu
Dag 28: Din högsta önskan
Dag 29: Vem vill du byta utseende med
Dag 30: Ditt motto
Postat av: Julia

Oj, om den har slagit Teen Wolf med hästlängder kanske den verkligen är värd att kolla in? Den står på min "att se-lista" så jag får nog ta tag i den då! :) Kram!

Svar: Ja, enligt mig har den slagit Teen Wolf. Spänningen är hela tiden på topp och man blir inte ett dugg uttråkad, det händer mycket och allt är logiskt. Jämfört med Teen Wolf som kan vara lite stökig på grund av många storylines samtidigt eller inte så mycket logiska förklaringar förrän i slutet. Ja, du som sett säsong 3 fattar nog. Och UtD har några storylines samtidigt också, men man får bättre förklaringar eller teorier där. Och så är ju spänningen ett plus också. Jag vet inte vad du kommer att tycka, men enligt mig har den iallafall slagit Teen Wolf ;) många intressanta karaktärer där, mina favoriter utan tvekan är Barbie och Julia. Så ja, ge den absolut en chans! ;D
Micaela Sundberg

2013-08-31 @ 02:41:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: