DATUM: 2013-08-01 / TID: 01:16:57
KATEGORI: Allmänt

1 augusti 2013 - 130801.

Hej augusti, hejdå juli! Bara en månad kvar tills det blir höst. Sjukt vad fort tiden går! Jag hatar så mycket att tiden går fort. Kan det inte gå lite saktare, tack? Haha ;D
Men jag får se det positiva som händer den här månaden och det är tre bra saker. Eller bara två saker, rättare sagt. För jag hatar ju att fylla år nu, det betyder ju att jag är ett steg närmare att bli gammal. De två bra sakerna som händer är 1) att The Mortal Instruments City of Bones äntligen har premiär om 22 dagar! Det betyder ju att väntan är över nu. Och 2) jag har en beställd design på väg! ;)
 
Jag har en fråga till er. Det känns som om det saknas nåt i min blogg. Så jag undrar en sak. Vad vill ni se mer i min blogg? Eller är ni nöjda som det är? Vore kul och bra att veta vad jag behöver skriva mer om :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: