DATUM: 2013-04-10 / TID: 12:25:55
KATEGORI: Allmänt

YEEEEEAH!

Yeeeah! Jag har fått praktik på hunddagiset! Det blir hela sommar på heltid! Fan vad jag längtar redan nu som en galning! Jag blev så glad att jag skrek och hoppade runt av glädje! Haha nej, inte bokstavligen! När jag skrek och hoppade runt av glädje var det bara i mitt huvud. Bokstavligen visade jag bara mitt glada ansikte, inte mer. Men ja hur som helst, jag blev så glad! Äntligen har jag "ett jobb"! ;D
Postat av: Sofia - En blogg om tv serier

Grattis vad kul för dig!

sv: Jag håller med dig Hart of Dixie och Revolution är dom viktigaste för mig med och tack och lov konkurrerar dom inte med varandra. Det ser i alla fall bra ut för Revolution tyvärr inte för HoD. Men hoppas!

Jag vill också ha en säsong till av BatB och The Carrie Diares, men dom och HoD går ju på samma kanal och HoD är så mycket viktigare för mig!

Svar: Tack! ;D jag är så glad att jag nu har en praktik! Så less på att sitta hemma ju! ;D Ja precis. Så vitt jag vet ser det bra ut för Revolution nu som du sa. Men inte för HOD. Det gör ont om det inte blir en säsong 3 med tanke på att det slutade dåligt för Zade, det kommer ju inte finna att fixa sig innan säsongen är slut :'( Och jag håller med att HOD är viktigare än BATB! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-10 @ 13:14:56
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: