DATUM: 2013-04-13 / TID: 21:49:00
KATEGORI: Film

Sydney White (2007).

I torsdags såg jag denna som jag även har sett ett par gånger tidigare år 2007. Och precis som senaste gången älskade jag den även idag!
Den är en av de bästa collegefilmerna jag sett. En riktigt bra, rolig, feel-good, mysig och charmig film som man lätt kan se om och om igen utan att tröttna. Iallafall i mitt fall. Det är en bra men förutsägbar story (förutsägbar på ett bra sätt) och det finns underbara, sjukt härliga karaktärer.
Och trots att Amanda Bynes roller alltid är så förutsägbara och likadana, så gjorde hon ett jättebra skådespel i filmen. Charmig tjej som alltid. Har ni inte sett en bra collegefilm på länge? Tveka inte att se denna! Jag rekommenderar den verkligen! ;)
 
En vacker ny elev på college försöker gå med i samma systerförening som hennes mor en gång var med i, men efter att ha upptäckt att föreningen har förändrats kraftigt med åren finner Sydney en ny fristad hos sju utstötta. Med hjälp av sina nya vänner inleder hon arbetet med att förändra skolans hierarki...
 
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

ÄLSKAR DEN DÄR FILMEN

Svar: Skönt att jag inte är ensam om det! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-14 @ 00:46:25
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: