DATUM: 2013-04-30 / TID: 18:52:00
KATEGORI: Random, The Vampire Diaries, Tidsfördriv, listor

Klaus Mikaelson • He's lost ♥

Wow... bara WOW!!! Vilken otrolig video! Jag bokstavligt talat fick gåshud som fan när jag såg denna! Videon förklarar och beskriver Klaus så otroligt jävla bra! Verkligen! Wow! Bästa Klaus video nånsin på YouTube och det menar jag verkligen! Topp nummer ett bästa video om Klaus! Check vettu! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv serier

Den var riktigt bra!

Svar: Ja, verkligen! Synd att jag inte kan höra musiken, men äsch - huvudsaken är att videon är välgjord och fantastiskt gjort, det räcker gott och väl för mig! ;)
Micaela Sundberg

2013-05-02 @ 08:54:26
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: