DATUM: 2013-04-26 / TID: 23:58:00
KATEGORI: Hart of Dixie, Serienyheter, The Vampire Diaries, Övriga tvserier

Hart of Dixie förnyad och The Originals upplockad!!!

Nu har jag fått det bekräftat av seriesnack! Hart of Dixie har blivit förnyad för säsong 3!!!! TACK GODE JÄVLA GUD FÖR DET! Nu kan jag vara lugn! Fan vad mitt hjärta bultar nu som fan av lättnad! Mina favoriter är förnyade för ett år till! Vilka fantastiska nyheter idag! Nu kan jag lugnt slappna av för 2013-2014!
 
Och man vet även nu att The Originals också har blivit upplockad som en egen serie! Är mycket glad för Joseph Morgans skull! Mina tankar om 4x20, som är ett pilot-avsnitt till spin-offen, kommer imorgon - jag lovar. Ni kan få en ledtråd redan nu om hur jag känner. Jag är både positiv och besviken.
 
Nu är det bara Beauty and the Beast som är kvar! Men jag har en känsla av att den kommer att nedläggas, jag vet inte varför. Jag bara har en känsla för det. Men hoppas inte! Snälla, låt förnya den också! Om inte, så klarar jag mig ändå annars. Jag har ju för fan Hart of Dixie och Revolution som ändå är viktigast för mig! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: