DATUM: 2013-04-09 / TID: 13:20:00
KATEGORI: Film

Beastly (2011).

Det var ett tag sedan sist man såg den så jag såg den igår. Och den är fortfarande lika bra som senaste gången, om möjligt ännu bättre! Det är en förbannat vacker, fin och bra film helt enkelt. En av mina favoritfilmer genom tiderna!
Självklart är boken tusen gånger bättre men filmen är jättebra också - fast jag önskar att de har valt det alternativa slut (se här) istället för det originella slutet som filmen fick. För med det alternativa slutet så skulle filmen då vara tusen gånger bättre för det slutet är närmare bokens slut! Men man kan inte få allt man vill, all right? Oavsett så tycker jag absolut om det originella slutet trots allt, det är ju ett lika fint slut som det alternativa slutet.
Och kemin mellan Alex Pettyfer och Vanessa Hudgens är inte så dum heller! Det är en fin kemi! Skulle inte sitta fel att se dom spela mot varandra igen en vacker dag. Älskar ni Beauty and the Beast storyn, så se den! Trailern kan ni se här.

En modern tappning av Skönheten och Odjuret där en tonåring från New York förvandlas till ett monster för att sedan hitta den sanna kärleken...


Postat av: Johanna Todal

Filmen är sjukt fin, men boken är klart bättre! :D

Svar: Ja, självklart är boken bättre! ;P
Micaela Sundberg

2013-04-10 @ 22:42:27
URL: http://johannatodals.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: