DATUM: 2013-04-07 / TID: 13:56:00
KATEGORI: Gifs, Sammanfattningar, Supernatural

8x19 Taxi Driver.


Jag såg det senaste avsnittet igår och det är bara... oh my god! DET VAR FYFAN SÅ BRA! Det är också i det här avsnittet som allt blir helt solklart att bröderna är tillbaka nu igen! Älskar ju deras relation, det mesta episka med serien.
Deras relation har ju varit rätt kylig den här säsongen. Det är en rätt lång historia som jag inte orkar skriva. Rättare sagt, egentligen började deras relation att bli detsamma redan halvvägs i säsongen men det var inte förrän i det här avsnittet som allt blev helt solklart att de nu är tillbaka igen på banan! Enligt mig iallafall. Jag blev så glad! Har ju saknat väldigt mycket att se dom verkligen vara bröder som de alltid har varit!
Dean var så orolig när Sam var i helvetet för att hämta Bobbys själ så att han skulle hamna i himlen istället där han hör hemma... det var plågsamt att se honom så orolig för sin lillebror! Och då deras kram när Dean blev så lättad att se Sam... oh my god, my strong feelings!!! Tveklöst den bästa kramen av alla kramarna! Det här är bara för mycket, mina Winchesters-känslor! På ett bra sätt! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: