DATUM: 2013-04-08 / TID: 16:11:00
KATEGORI: Pretty Little Liars, Tidsfördriv, listor

#10: tio topp bästa tvserier.

På tionde och sista plats kommer Pretty Little Liars. Eftersom den ofta stampar på samma ställe då man ofta bara får alltflera frågor än svar som man hela tiden blir lovad att få men inte får ändå, så därför fick den hamna sist. Men sist eller inte, så är den fortfarande en succé för mig personligen.
Den är min drog, jag kommer att följa den tills slutet oavsett vad som än händer. Jag menar, kom igen... hotfulla och läskiga sms från A som terriosterar stackars tjejerna? Det är bara helt sjukt och man bara måste få veta vad som händer och man bara måste få veta vilka som är med i A Team och varför och så.
Och det är två nya säsonger på gång. Jag har aldrig varit med om att en serie blir förnyad för TVÅ säsonger på en och samma gång. Spännande! Det är ofta mycket drama i serien och den är nästan alltid spännande också vilket är ett stort plus. Och så finns det ju härliga karaktärer, fantastiska kläder och snygga killar också ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: