DATUM: 2012-12-08 / TID: 01:23:00
KATEGORI: Allmänt, Övriga tvserier

Jobb.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har kollat på Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst och sedan har jag varit ute cirka en timme och lekt med Leo. Alltid mysigt att leka när det finns snö! ;)
Sen har jag glott och kollat på Prison Break säsong 4 samtidigt som jag gosat med Leo. Yey, jag är på säsong 4 nu.
 
Jag har även sökt jobb också, men inte ansökt. För i typ alla jobb jag hittade idag kräver körkort. Vilket jag ju inte har! Att det ska vara så svårt att hitta ett jobb som inte kräver ett! Jag SKA plugga till körkort men frågan dock är bara när? Jag har tyvärr inte råd nu och det kommer inte jag att ha på ett långt tag. Men mitt mål är iallafall att jag ska ta körkort innan slutet av 2013, det är mitt mål! Hoppas bara att man lyckas! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: