DATUM: 2012-12-28 / TID: 03:54:00
KATEGORI: Allmänt, The OC

I'm sorry xD

Tyvärr bröt jag mitt löfte om The OC! Igår kollade jag på tre discs. Fy på mig! Men jag tror det kan bero på att det var så längesen sist jag såg den och att jag saknar den mycket. Att det var därför jag bröt löftet! Men ja, nu ska jag på allvar att försöka ta det lite mer lugnt nu med serien! ;)
 
Och ja du! Idag sökte jag runt efter jobb. Än så länge har det inte nåtts framgång i det tyvärr då de flesta kräver körkort vilket jag ju inte har. Suck!! Men förhoppningsvis så ordnar det sig snart! Jag har iallafall mailat till min handledare att jag är intresserad av att gå utbildning av dom också. Så vi får se vad hon säger om det :)
 
Klockan är väldigt, väldigt mycket nu så jag ska gå och lägga mig nu! See ya!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: