DATUM: 2012-12-02 / TID: 22:38:00
KATEGORI: Allmänt, Personligt, tankar, åsikter

I miss school.

Visste ni att jag saknar att gå i skolan? Det händer alltid saker där, alltså man har alltid något att göra. Lektionerna, arbetsuppgifterna, umgås och skratta med vännerna bland annat. Jag är ju arbetslös nu, som ni vet, och jag letar jobb nu. Men det är väldigt, väldigt svårt att hitta jobb nu i dagens samhälle då det är många som får sparken nu för tiden. Så här är resultatet bara för att alla röstade på jävla blått (jag röstade rött). Fredrik Reinfeldt borde inte få vara premiärminister! Han tänker bara på sig själv, känns det tyvärr som på grund av hur det är nu för tiden. Min åsikt, så klaga inte på mig.
 
Men ja... jag och en kompis har pratat om att kanske börja på Mullsjö folkhögskolan till hösten 2013 om vi inte får nåt arbete snart! Så det är bara att vänta och se och medans man väntar, fortsätter man att söka jobb. Men hittar man inte jobb innan dess som sagt, så är det bara att plugga vidare! En sak är jag iallafall säker på - mitt liv ser ljust ut så fort jag får ett ljus om jobb eller skolan. Men det har jag inte nu, vilket betyder att mitt liv är mörkt nu xD

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: