DATUM: 2012-12-12 / TID: 16:53:00
KATEGORI: Allmänt

I hate cold!

Jag exploderar snart! Det är jämt så kallt härinne hemma hos pappa! Eller rättare sagt, det är inte så farligt på bottenvåningen som jag nu befinner mig i utan det är så sjukt kallt på övervåningen där mitt rum ligger. Jag brukar ha svårigheter att sova på nätterna för att det är för kallt därinne för att jag skulle kunna sova - vilket är en av orsakerna till att jag ofta sitter uppe väldigt sent på nätterna. För att jag vill inte vara på övervåningen. Jag brukar vara tvungen att ha tjocktröja och mjukisbyxor och mjuka, varma sockor och till och med ibland vantar på mig när jag ska sova. Det är lite jobbigt, men jag överlever! xD
 
Varje gång jag kommer hem till pappa, längtar jag bara tills jag är hos mamma igen för att det är så varmt och skönt där i hennes lägenhet! Jag sover hos henne två gånger i veckan, oftast lördagar till måndagar. Fast den här helgen kommer jag inte att vara det, för jag ska nämligen till Ida och sova över hos henne i en vecka. I helgen ska vi ha julbord, gött! ;)
Postat av: Josefine

Hej :) Hur gör du för att dölja spoilers, alltså när du har en text som är dold och som man markerar för att läsa?? Tacksam för svar :)

Svar: Det är omöjligt att skriva html-koder här för då kommer det bara att bli markering också här på kommenter. Så skicka mig din epostadress, då kan jag förklara där! :)
Micaela Sundberg

2012-12-12 @ 23:25:35
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: