DATUM: 2012-12-16 / TID: 14:46:00
KATEGORI: Allmänt

Helgen.

Helgen har varit fantastisk. Ifredags åt vi först middag, sedan spelade vi monopol samtidigt som vi hade social och skrattade massor. Pga killarna och deras roliga men barnsliga humor, hahaha...!
Igår hade vi julbord som var fantastiskt god! Kvällen avslutades med att vi såg på en film Sinister med Ethan Hawke som jag rekommenderade (den har jag sett två dagar innan jag åkte hit), så vi såg den. Recensionen om den kommer när jag är hemma igen!
Och nu är Stefan och Ida på julbord med hans jobbkompisar, så jag är ensam här i huset. Jag lånar deras datorn och surfar runt en snabbis. Sen ska jag bara slappa på soffan och kolla på ett par filmer. Inte blir det ju bättre av att jag har mensvärk idag! :(

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: