DATUM: 2015-02-24 / TID: 19:35:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, One Tree Hill

Min favoritkaraktär #5: Nathan Scott.

Ja, vad ska man säga om denna härliga killen? I början hatade jag honom faktiskt! Han var så hemskt elak, arrogant, självisk, dum och ja oändligt olika saker. Jag avskydde honom verkligen, verkligen. Jag ville bara att han skulle knipa igen käften.
Tills han träffade Haley, hans halvbror Lucas bästa vän, bara för att jävlas med honom (men trots att han var elak, så shippade jag dem ändå direkt). Men olyckligtvis, eller lyckligtvis rättare sagt, för honom slutade det med att han faktiskt föll för henne. Och då pang sen dess blev han bara en bättre och bättre man och nu är han en underbar, snäll och omtänksam familjefar och en underbar person!
Allt det är bara tack vare Haley. Hon räddade Nathan på alla sätt och hon fick honom att ta fram sitt rätta jag. Anledningen till att han var så elak och inte behandlade alla andra så bra var på grund av brödernas pappa Dan. Dan behandlade Nathan inte direkt bra, han styrde över honom för mycket på basketen och allt annat. Men Haley fick Nathan att slutligen frigöra sig från hans föräldrar särskilt Dan, hon fick honom att bli snäll mot Lucas, hon fick honom att bli sig själv alltså den verkliga personen som han egentligen var och massor mer. Hans karaktärsutveckling är en av mina favoriter i serien. Så ja, han är en av mina favoritkaraktärer, en av de bästa karaktärer i världen och också en av de bästa tvpappor! ♥
 

Tidigare: #1 Klaus Mikaelson #2 Dale 'Barbie' Barbara #3 Killian Jones (Hook) #4 Stiles Stilinski

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: