DATUM: 2014-08-31 / TID: 21:52:34
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Teen Wolf

Min favoritkaraktär #4: Stiles Stilinski.

Stiles Stilinski, vad ska man ens säga? För jag finner inga rättvisa ord om hur underbar, omtänksam, snäll, rolig och smart den här killen verkligen är! En riktigt ren drömkille också, helt enkelt. Stiles är sarkastisk, rolig och frispråkig och en väldigt lojal bästa vän till Scott, han är även lojal mot hans andra vänner. Han är oftast den som löser mysterier i serien.
Och enligt mig är han också den som har gått längst i serien med sin fantastiska karaktärutveckling! När vi först träffade honom, så var han bara en vanlig och oskyldig kille som älskade att leka detektiv/polis och hade en crush sen tredje klass på skolans populäraste tjej Lydia. Nu har han växt upp och blivit en kille som har gått igenom så mycket under de tre första säsongerna. Han har nästan blivit dödad några gånger, han har dött på riktigt och sedan kommit tillbaka till liv, han fick samma diagnos som hans mamma dog av, han har blivit besatt av en ond ande, medan han var besatt dödade han Allison och så många saker mer. Och jag är inte direkt förvånad att han ens fortfarande står på benen i säsong 4 efter vad han gjorde när han var besatt av en ond ande. För han är stark och tar sig igenom det. Och hur kan man inte älska honom liksom? Att han också är snygg är ett bonus ;)
 
  

Andra favoritkaraktärer; #1 Klaus Mikaelson #2 Dale 'Barbie' Barbara #3 Killian Jones (Hook)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: