DATUM: 2013-05-28 / TID: 19:50:32
KATEGORI: Hart of Dixie, Tidsfördriv, listor

#2: tio topp bästa tvserier.

På andra plats kommer Hart of Dixie! Alla vår kära Rachel Bilson har huvudrollen som läkartjejen Zoe Hart som får ärva en praktik i en sydstad, Bluebell, fylld med många olika intressanta personligheter. Gissa om hur mycket man har saknat att se Bilson sen The OC och nu ser vi äntligen henne igen en gång i veckan.
Den är en så förbannat mysig, underbar, rolig, lättsam och bra tvserie som man verkligen absolut inte bör missa! För kollar ni inte på den här serien så har ni seriöst verkligen gått miste om nåt!
Det är många underbara, härliga och intressanta karaktärer och det finns drama, kärlekstrianglar, familj, vänskap, humor och massor mer. Den bjuder på många skratt och det är verkligen, verkligen svårt att må dåligt när man kollar på den för det är alltid helt feel-good känslor över hela serien - nåt som är svårt att missa! Självklart finns det heartbreaking moments som man mår dåligt att se, men annars är det feel-good för det mesta. Man liksom bara blir GLAAAD av att se den!
Och jag shippar Wade och Zoe som fan! De är så perfekta tillsammans och det skriker endgame om dem! Jag FÖRSTÅR SERIÖST INTE hur man kan shippa Zoe med George. De ihop är bara... äsch fyfan! Så tråååkiga! Jag känner absolut ingenting när jag ser de två ihop. Vanligtvis brukar jag ju få fjärilar i magen när jag ser mina favoritships ihop. Men det får jag inte för dem. Där har ni anledningen. Och Wade och Zoe därefter... oh my god, jag får många känslor när jag ser de två! De hör ihop, helt enkelt!
Är ni intresserade? Om ja, så vad väntar ni på!? Gå och börja se den! Ni kommer inte att ångra er! Jag kan knappt bärga mig tills säsong 3 i höst! ♥

Tidigare: #10 Pretty Little Liars #9 The OC #8 Beauty and the Beast #7 Friends #6 Prison Break #5 Greys Anatomy #4 Supernatural / The Vampire Diaries #3 Revolution
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

åh<3

Svar: ;D
Micaela Sundberg

2013-06-02 @ 14:59:31
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: