DATUM: 2014-01-09 / TID: 22:43:53
KATEGORI: Citat, Gifs, The Vampire Diaries, Tidsfördriv, listor

#8; topp tio bästa kärleksförklaringar.

"Vet du varför jag ens var på den bron? Jag kom tillbaka för dig. Jag var tvungen att välja och jag valde dig för att jag älskar dig. Oavsett vad som än händer, det är det bästa valet jag någonsin har gjort."
- Elena till Stefan, The Vampire Diaries säsong 4 avsnitt 1.
 
Så otroligt fint och rört! Det här är nog min 1a favoritscen med Stefan och Elena. Gråter varje gång jag ser denna scenen! Jag förstår fortfarande inte varför Elena valde Damon när hon har sagt det här till Stefan. Jag kommer aldrig att nånsin fatta det. Men jag är inte orolig för jag vet att det kommer bli de två igen i slutändan, det är ju alltid så uppenbart om det i varje säsong. Och jag ger inte upp hoppet heller. Stelena är endgame, helt enkelt! ♥

Tidigare: #10 Delena #9 Klaroline

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: