DATUM: 2013-12-10 / TID: 15:04:04
KATEGORI: Citat, Gifs, The Vampire Diaries, Tidsfördriv, listor

#9; topp tio bästa kärleksförklaringar.

"Han är din första kärlek. Jag vill bli din sista, hur lång tid det än tar."
- Klaus till Caroline, The Vampire Diaries säsong 4 avsnitt 23.
 
Det är en väldigt enkel kärleksförklaring, men ändå en av de bästa som jag nånsin sett. Mycket för att Klaus faktiskt är villig att vänta på Caroline hur lång tid det än tar. Det får gärna ta typ 300 år, han väntar ändå på henne. Därför är det en av de bästa kärleksförklaringarna jag sett! ;)
#10
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Så fin och så bra! ända sedan jag fick reda på att Klaus kommer tillbaka till TVD så har jag inte kunnat sluta tänka på Klaroline, jag är som besatt igen och det är lite jobbig för känner man Julie Plec rätt så kommer det inte hända något, jag skulle inte bli förvånad om de inte ens pratar något i avsnittet typ. MEN får jag en dans är jag nöjd, deras kemi brukar spruta då dom dansar! :)

Svar: Ja, jag med! Kan inte sluta tänka hela tiden på vad för scener det kommer bli med Klaroline när Klaus återvänder till det 100:e avsnittet! Fast jag har aldrig slutat vara besatt av dem. Inte ens när TO och TVD började efter sommar. Under varenda avsnitt som har gått av TVD säsong 5 och TO säsong 1 hände det alltid nån gång att jag tänkte mycket på Klaroline. Även om TO är sååå bra, så saknar jag ändå Klaroline :( ja jag är också rädd att det blir inget, att de inte kommer prata alls i det 100:e avsnittet. Jag är nervös, de måste ha några scener ihop! De måste! Nu när det är slut mellan Tyler och Caroline, så kan ju de äntligen kyssas för en gångs skull! Jag hoppas det sker, annars blir jag förbannad! Blir ju fan tokig på att vänta. Ibland hatar jag verkligen Julie Plec! :(
Micaela Sundberg

2013-12-11 @ 13:28:34
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: