DATUM: 2015-05-25 / TID: 18:49:45
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

"I like you a lot." ♥


Om fyra dagar är det äntligen bara en månad kvar tills säsong 5 av Teen Wolf börjar! En av sakerna som jag inte kan vänta med att få se i säsong 5 är så klart de här två! Och yes, jag shippar Stiles och Malia. Sorry not sorry! Jag har liksom kommit över Stydia nu för de lär ändå inte hända kanske nånsin. Men å andra sidan skulle jag självklart inte ha nåt emot om de nånsin skulle hända. Men annars shippar jag Stalia nu så hårt! Jag bara älskar deras relation så mycket, okej? I'm so excited for season 5 ♥
Postat av: Anonym

Vilka dagar och vilken kanal sänds teen wolf

Svar: Ingen aning. Jag vet bara att säsong 5 har premiär den 29 (avsnitt 1) och 30 juni (avsnitt 2) och sen därefter sänds den som vanligt på måndagar i USA :)
Micaela Sundberg

2015-06-11 @ 12:52:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: