DATUM: 2015-03-05 / TID: 23:09:00
KATEGORI: Pretty Little Liars

Pretty Little Liars; snart ikapp!

Jag är på mycket god fot att komma ikapp Pretty Little Liars nu! Om jag har räknat rätt, så har jag bara sex avsnitt kvar nu innan jag är helt ikapp. Egentligen behöver jag inte ha bråttom då jag har ju tre veckor på mig innan finalen kommer då man äntligen får veta vem den stora A är. På tal om det, hur excited är ni på en skala till tio!? För mig är det en 11 ;D
Men jag kan bara inte sluta titta, säsong 5 är SÅÅÅ himla bra! Verkligen! Visst, det finns fortfarande en hel del saker som jag stör mig på, som tex att tjejerna fortsätter att vara dumma och tror att de kan lösa allt själv och sånt. Men sen du-vet-vem kom tillbaka, livs levande, så har serien verkligen varit guld. So let's face it, säsong 5 är grymt bra! Jag förväntar mig att jag är ikapp innan nästa veckas avsnitt och vi får också se om jag kommer att skriva en kort sammanfattning om säsong 5 ;)
Postat av: Linus

jaaaa, skriv gärna en sammanfattning! :DDDDD

Svar: Okej, då gör jag det :)
Micaela Sundberg

2015-03-08 @ 08:31:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: