DATUM: 2015-02-19 / TID: 19:17:48
KATEGORI: Gifs, Once Upon a Time, Tidsfördriv, listor

Sad Hook moment.


Jag skulle gärna säga scenen när Killian såg hur hans första kärlek mördades mitt framför näsan på honom. Men jag är tyvärr inte mycket för Milah även om scenen krossade mitt hjärta eftersom Killian var förkrossad. Jag väljer denna scenen i 4x08 när han lämnar ett meddelande till Emmas mobil. För jag bara smälte och samtidigt krossades mitt hjärta på samma gång! För det är så tydligt här att han verkligen älskar henne med hela sitt hjärta, han gjorde vad han gjorde bara för att han ville bli en bättre man för henne, det säger allt! ♥
 
Dag 1: The moment that made you a CS shipper
Dag 2: Your favorite Hook quote/line
Dag 3: Your favorite Emma quote/line
Dag 4: Your favorite CS quote/line
Dag 5: A CS moment that made you smile
Dag 6: A CS moment that melt your heart
Dag 7: A CS moment that breaks your heart
Dag 8: Favorite CS episode
Dag 9: Favorite Hook moment
Dag 10: Favorite Emma moment
Dag 11: Favorite CS moment
Dag 12: Favorite CS video
Dag 13: Favorite Hook centric
Dag 14: Favorite Emma centric
Dag 15: Your favorite CS kiss
Dag 16: Your favorite CS hug
Dag 17: Your favorite CS argument
Dag 18: Sad Hook moment
Dag 19: Sad Emma moment
Dag 20: Funny Hook moments
Dag 21: Funny Emma moments
Dag 22: Sassy Hook / Sassy Emma
Dag 23: Favorite parallel (Snowing etc)
Dag 24: Favorite brotp for Hook
Dag 25: Favorite brotp for Emma
Dag 26: Favorite Colifer moment
Dag 27: A list with your TOP 5 CS moments
Dag 28: How do you see Captain Swan in the future?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: