DATUM: 2015-02-16 / TID: 21:15:00
KATEGORI: Random

Ny design!


Nu är den nya designen äntligen på plats! Och jag är jättenöjd, jag totalt älskar den! Den här gången sitter självklart samma person, Nathalie, bakom designen! Tredje gången gillt nu som jag beställde av henne! Hon är ju grym på att göra designer. Perfekt tillfälle också att den kom på plats idag då förra designen firar exakt sex månader idag. Ja, jag inser att det förmodligen är den längsta tiden som jag nånsin hade en och samma design. Imponerande, va? Vad tycks? :D
 
PS. Reklam är där för att min PRO är slut. Men jag ska förnya snart, så reklam försvinner :) DS.
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Svar: Tack :D
Micaela Sundberg

2015-02-22 @ 10:29:34
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: