DATUM: 2015-04-21 / TID: 20:04:00
KATEGORI: Böcker, Serienyheter, The Mortal Instruments

Vem spelar Jace Wayland?

Nu har vi äntligen ett ansikte för rollen som Jace Wayland i Shadowhunters!Och det är Dominic Sherwood som får äran! Han är okänd för mig, men ett stort plus är att han är het och att han är ungefär vad jag har föreställt mig som Jace (fast jag har föreställt mig många hundratals olika killar haha!). Nu väntar jag bara på nyheter om vilka som ska spela Clary (gud hjälpe mig, bäst att skådespelerskan HAR BRA kemi med Dominic - Jace/Clary är ju mitt favoritpar), Simon, Isabella, Alec, Magnus och flera till! ;)
Postat av: TVseries-Hennie

Ååh tror nog att Dominic kommer passa bra... :3 Håller nu bara tummarna för en bra Clary också....

Svar: Ja, precis! De två är ju typ de viktigaste karaktärer att rollsätta :) är nöjd med Sheerwood! Nu återstår det bara Clary. Som du sa, håll tummarna för en bra Clary och också att de två har kemi! :)
Micaela Sundberg

2015-04-21 @ 20:40:38
URL: http://www.tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: