DATUM: 2014-05-10 / TID: 23:47:47
KATEGORI: Film

Back to the Future (1985, 1989, 1990).

Idag såg jag hela Back to the Future trilogin och jag älskade allihopa! De var så otroligt jäkla underhållande och jag fick skratta väldigt mycket! De är ett mästerverk med en fantastisk story, ett makalös manus och assköna karaktärer! Christopher  Lloyd och Michael J. Fox var makalösa tillsammans! Och jag var också sååå säker på att jag hade sett filmerna, men nej det visade sig att det inte var riktigt sant! Jag hade bara sett små glimtar när de var på tv. Men huvudsaken är iallafall att jag nu äntligen har sett hela filmerna idag! Och trilogin är bland de bästa som jag nånsin sett i mitt liv! Jag kommer lätt att se om trilogin flera gånger, det kan ni lita på! Jag rekommenderar den verkligen om ni är ute efter ett mästerverk! ;)
 
 
 
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

älskar de filmerna

Svar: Jag med ;D
Micaela Sundberg

2014-05-16 @ 03:02:40
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: malin

Liker godt de filmene :)

2014-05-27 @ 02:17:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: