DATUM: 2014-07-19 / TID: 19:38:37
KATEGORI: Citat, Gifs, Teen Wolf

Stalia ♥

 
Vad är det med alla färgpennor, hursomhelst? Grön är för saker som jag förstår. Gul är för "jag jobbar på det". Och röd betyder att jag har ingen aning. Jag använder mest röd. *Stiles kysser Malia* Plugga först, minns du?
 
I'm just falling in love with them more and more! De är så otroligt söta ihop! Så glad att Stiles äntligen har en flickvän. Jag älskar hur Stiles tittar på Malia efter att hon förklarade vad färgpennorna betyder. Stiles använder ju exakt samma färgkoder. Att de rätt är lika är bara underbart och så gulligt. Jag förstår verkligen inte varför många har nåt emot dem tillsammans eller Malia? De är ju så gulliga tillsammans och hon är ju en härlig tjej :')

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: