DATUM: 2014-01-15 / TID: 23:26:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365, Film

15 av 365; Film.

VECKA 3 - FILM
013. Vilken är din favoritfilmgenre?
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
015. VILKEN ÄR DINA FAVORITSKÅDESPELARE?
016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra
018. Hiss & Diss - Filmer
019. 5 filmer man inte får missa
 
Svårt! Jag har många favoritskådsar, men måste jag, så... Jag får nämna fyra manliga skådisar och fyra kvinnliga skådisar. Eller så är det enklare så här; se bilderna på dem här nedanför. De här fyra killarna och tjejerna var de första som dök upp i skallen på mig när jag försökte välja ;)
 
Jag orkar inte berätta varför. Men de här är bara helt jävla talangfulla skådisar helt enkelt! ♥
Postat av: Ida

Emma och Jennifer är också med på min lista. Gillar Robert Pattinson med. Inte Twilight, åh inte Twilight. Men Remember Me och Water For Elephants, så bra.

Svar: Jag gillar Rob i alla filmer som han är med (utom ett par filmer som jag inte har sett ännu). Längtar tills jag kan se hans nya filmer (nämligen sju nya filmer totalt i 2014 och 2015). Han är ju en så otroligt bra skådis! Jag önskar bara att flera hade kunnat se det än bara hans utseende. Han är inte bara snygg, han är en helt brilliant skådis också! De av hans filmer som är mina absolut favoriter är Twilight filmerna, Remember Me, Water for Elephants och The Bad Mother's Handbook :)
Micaela Sundberg

2014-01-16 @ 19:22:58
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/fjorton

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: