DATUM: 2014-02-03 / TID: 15:38:01
KATEGORI: Sammanfattningar, Teen Wolf

Teen Wolf 3x16 Illuminated.

I förra veckan såg jag det senaste av Teen Wolf 3x16 Illuminated. Och jag älskade det! Det var ett jättebra avsnitt! Ledsen för ett försenat inlägg, men bättre sent än aldrig! Markera texten för att läsa mina tankar ;)
 
Vilka fan är de där i svarta masker och svarta kläder? De är ju så jävla creepy!!! Allisons pappa verkar ha haft nåt med dem att göra när han var ung, verkar det som av att döma av hans reaktion när Isaac berättade för honom och Allison om vad som hände. Jag vill gärna veta mer om det! Och apropå Isaac... äsch vad hemskt det var att se honom gråta medan han berättade. Stackars min baby. Jag kan förstå hur rädd han var. Om jag vore i hans situation skulle jag också vara så jävla rädd.
 
Och apropå de där i svarta masker och svarta kläder... varför valde de ut Ethan, Danny, Derek, Isaac och Lydia och varför har de alla fem en siffra bakom örat? Så mycket frågor! Det ska bli spännande att få veta vad det är som pågår.
 
Jag älskade alla scener med Scott och Kira. De är ju så himla söta ihop! Jag shippar dem verkligen nu även om mitt hjärta kommer alltid att tillhöra Scott och Allison ändå. Jag hoppas att det händer nåt romantiskt på fronten för Scira snart! Kira är ju verkligen en härlig, pinsam och riktigt söt tjej och en perfekt en för Scott också nu när Allison har nåt på gång med Isaac. Och jag är glad att hon vet vad Scott är nu även om det verkligen inte var planerat att det skulle bli så här. Kira råkade bara vara på fel plats vid fel tajming när de där i svarta masker och kläder kom. Men av att döma av hennes reaktion, verkar hon inte rädd vilket är skönt! Jag ser fram emot att se hur hon kommer att hantera allt det här med varulvar och så nu när hon vet, spännande!
Och på tal om Isaac och Allison... så mycket sexuell spänning på gång! Jag gillar det! Åh så nära de var på att kyssas när de dansade! Så så så nära! Jag som blev så till mig när de var på väg att kyssas, men så då blev det inte nåt och då jag bara "Kom igen!" xD
 
Jag älskade att Lydia nämnde Boyd för Aiden i klassrummet och sa att hon verkligen inte var okej med vad han och Ethan gjorde mot Boyd. Och att hon sa att han inte bara är en badboy men att han faktiskt är en dålig kille och att hon inte vill vara med dåliga killar.
Min första tanke när hon sa allt det där var "Vill du vara med en bra kille? Ta Stiles då! Varför ser du det inte? Han finns precis framför dig, ta honom! Ta honom!" Haha! Nu när hon har sagt ifrån till Aiden, så hoppas jag verkligen att det händer nåt med Stiles och Lydia nu. Det är ju faktiskt dags för det nu! Jag står bara inte ut med att vänta! Det måste bli Stydia nu! Nu, nu, nu, nuuuuuuuuuuu! Och då menar jag verkligen nu! ;)
 
Och på tal om Stiles... hur mycket jag än shippar honom med Lydia, så gillade jag verkligen scenerna med honom och den där tjejen vars namn jag glömt. Jag älskade kyssen och allt. Om det nu inte kommer hända nåt med Lydia ändå på ett tag, så gillar jag tanken på Stiles och tjejen tillsammans. Varför inte? Det sägs att han kommer hitta en person i 3x20 som han känner sig attraherad av och att det kommer vara ömsesidigt - och mer. Undrar vem!? Ska bli spännande!
 
Jag ser fram emot att se nästa avsnitt imorgon! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: