DATUM: 2014-02-03 / TID: 23:39:41
KATEGORI: Sammanfattningar, Övriga tvserier

Ghost Whisperer säsong 5 sammanfattning.

Jag började direkt med säsong 5 av Ghost Whisperer efter att jag blev klar med säsong 4 i lördags och blev färdig med den igår morse. Denna säsongen har också varit jättebra även om den inte riktigt var densamma som de fyra första säsongerna. Här är min sammanfattning. Som vanligt måste jag varna er för spoilers! ;)
 
Handlingen: Melinda Gordons (Jennifer Love Hewitt) rysliga och känslofyllda möten med andar fortsätter i säsong 5. Hennes make Jim är läkare på Grandviews hemsökta sjukhus. Medan andevärlden växer sig starkare, måste paret kämpa med att hitta balans mellan sitt förhållande och den stökiga andevärlden. Melinda förstår att hennes unika gåva innebär ett stort ansvar - att hjälpa själar i nöd, levande eller döda.
 
Bästa avsnittet: 5x01 Birthday Presence, 5x03 Till Death Do Us Start, 5x04 Do Over, 5x06 Head Over Heels, 5x09 Lost in the Shadows, 5x16 Old Sins Cast Long Shadows, 5x18 Dead Eye, 5x20 Blood Money och så det allra sista 5x22 The Children's Parade.
 
Bästa karaktären: Fortfarande Jim, Melinda och Eli! ;)
 
Värsta karaktären: Ingen.
 
Snyggaste karaktären: Fortfarande Jim! :)
 
Bästa paret: Alltid Jim och Melinda! ♥
 
Värsta paret: Inget.
 
Bäst i säsongen: När Jim och Melinda fick deras son Aiden. Och massor mer!
 
Värst i säsongen: Att det har varit väldigt snålt med romantik för Jim och Melinda denna säsongen. Och att det slutade inte direkt så bra. Eller nej, det var ett helt okej slut ja - men det borde ha slutat bättre än så ändå! Men det är ingenting man kan göra nåt åt :)
 
Övriga kommentarer: Då har jag sett varenda avsnitt nu av serien! Av hela sammanfattningen är det en helt otrolig serie. Lätt en av de bästa tvserierna som jag nånsin har sett! Så glad att jag nu har sett alla osedda avsnitt och att jag även äger samlarboxen av serien så jag kan plocka fram den när som helst jag vill se den igen! ;)
 
Betyg: 5/5

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: