DATUM: 2014-02-08 / TID: 02:00:15
KATEGORI: Film

Cloud 9 (2014).

Cloud 9 såg jag just nyss och den var helt underbar! Lätt en av de bästa disneyfilmerna! Jag älskar disney i alla former - tecknat, animerat och med människor. Hur som helst, filmen var helt underbar!
En så förbannat mysig, bra och söt film som jag lätt kommer att se om och om igen! Bra story, härliga karaktärer, roliga hundar och fantastiska snowboard tävlingar! Den där killen Luke Benward som spelar Will var så grymt jävla söt! Jag kärade ner mig i honom totalt! Han var så fin! Och jag älskade Will och Kayla också som för övrigt var grymt söta tillsammans! Jag bara älskar, älskar, älskar filmen nu! Måste se den igen imorgon! Denna rekommenderas verkligen om ni älskar såna mysiga disneyfilmer! ;)
 
Högt uppe bland snötäckta berg i den tävlingslystna snowboardvärlden, träffas två osannolika vänner - Kayla Morgan, en primadonna och snowboardåkerska som precis har blivit avstängd från sitt lag, och Will Cloud, en före detta snowboardmästare som kämpar med livet efter en karriärhotande olycka. Tillsammans måste de övervinna sina tvivel och lära sig att det är möjligt att uppnå sina drömmar. De båda träffas när Kayla tvingas jobba på det lokala hunddagiset som ägs av Wills mamma. Kayla är besluten att bli en bättre snowboardare och finner en oväntad mentor i Will, som hon inser kan ta henne till nästa nivå. Kayla lyckas övertala Will att han också har möjligheten att ta tillbaka sin stjärnstatus och att ingenting är omöjligt.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: