DATUM: 2014-02-07 / TID: 23:09:27
KATEGORI: Bloggutmaning 365

37-38 av 365; Hemma.

VECKA 6 - HEMMA
034. Hur ser ditt drömhem ut?
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
036. Vilken stil har du hemma?
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma
039. Hiss & Diss - Ditt hem
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem
 
037 Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
Jag får säga tavlan på en zebra från IKEA som jag har i mitt rum hos pappa. Är helt kär i den tavlan! :)
 
038 Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma.
Jag läser många bloggar vars hem som jag aldrig har satt min fot inne på. Eller nej, faktiskt finns det en som jag tycker har det rätt mysigt hemma och som jag alltid besöker varje månad - nämligen en av mina bästa vänner, Ida. Men problemet är att hon inte har skrivit i sin blogg på några månader nu, så kanske meningslöst att länka då tänker ni. Men jag länkar henne ändå! Henne hittar ni här ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: