DATUM: 2014-04-20 / TID: 19:47:00
KATEGORI: Gifs, Sammanfattningar, Övriga tvserier

Chuck säsong 4 sammanfattning.

Chuck säsong 4 blev jag klar med för ett par timmar sedan och jag älskade säsongen! Ännu en sjukt bra och spännande säsong liksom säsong 3 var! Alltså seriöst, serien är ju verkligen så jäkla bra! Att jag inte började titta på den redan för längesen är bara ofattbart! Men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
 
Chuck och Sarah.... hur ska jag beskriva hur mycket jag älskar dem? Det finns inga ord som är rättvisa nog att beskriva dem med. De är det perfekta och stabila paret, liksom Devon och Ellie. De är kärare och lyckligare än nånsin i denna säsongen. Och Chuck friade till Sarah, yeah! Två gånger! Jag är så glad att ändå sen de blev tillsammans i säsong 3 så hade de inte gjort slut en enda gång som det kan hända vissa par. När de väl blev ihop, så håller det för alltid utan problem. Underbart! I slutet av säsongen gifte de sig. Det var ett jäkla vackert bröllop. Jag ser fram emot att se deras äktenskap i säsong 5! ;)
 
Morgan och Caseys dotter Alex blev tillsammans och de är så grymt söta tillsammans! Jag gillar dem ihop bäst än Morgan och Anna. Haha, Alla hjärtans dag var ju hilarious! Jag skrattade så att jag grät åt Caseys min när han bara stod där och såg på hans egen dotter med Morgan på "björnen-mattan" och Chuck och Sarah i köket. Jeffester, alla andra på Buy More, kapten Asgrym, Devon/Ellie, Charah, Casey, relationen mellan Casey och Morgan osv har också många hilarious moments! Den här serien misslyckas aldrig med att få mig att skratta. ALLTID nåt i VARJE avsnitt får mig att skratta. En fantastiskt rolig serie, helt enkelt!
 
Vad roligt det var att Devon och Ellie fick en liten, vacker flicka som fick heta Clara. Och det var härligt att se Chucks och Ellies mamma Mary med i bilden. Jag hade mina tvivel om hurdan hon var god eller ej när hon först kom i början av säsongen. Men sedan visade det sig ganska fort att hon alltid har varit god trots allt, att hon bara jobbade under täckmantel som Frost för omedvetna Alexei i 20 långa år och att hon ångrar sig varje dag att hon lämnade hennes barn. Då tvivlade jag inte på henne längre. Hon blev också snabbt en av mina favoriter.
 
Jag älskade alla storylines och varje CIA fall som säsong 4 kom med, särskilt dessa storylines om Alexei Volchok, agent X, Mary/Frost och Alexeis dotter. Vilken chock jag fick när det avslöjades om vem agent X var! Jag anade det bara inte! Som sagt, säsong 4 har varit grym med dessa fantastiska storylines! Jag ser fram emot säsong 5! ;)
 
"I didn't fall in love with James Bond. I fell in love with YOU." ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: