DATUM: 2013-09-09 / TID: 09:11:07
KATEGORI: Film

World War Z (2013).

Denna såg jag äntligen igår och jag gillade den faktiskt! Den var jättebra, storyn var bra och det var talangfulla skådisar osv osv. Brad Pitt var lysande som alltid. Och den skulle lätt ha fått fullbetyg egentligen - men på grund av att det var för lite action och de kunde ha gjort nåt mer av slutet så förlorar den därför en halv betyg. Men annars gillade jag den verkligen för den var bra och jag älskar zombiefilmer. Och den kommer jag absolut att se igen! Jag önskar bara att det hade varit mer action och att de hade gjort nåt mer av slutet. Men hur som helst, jag rekommenderar den varmt till alla som älskar zombies. Trailern kan ni se här.
 
Den FN-anställde Gerry Lane reser jorden runt i en kamp mot tiden för att förhindra en pandemi som har fått armér och regeringar på knä och som nu hotar att utrota hela mänskligheten.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: