DATUM: 2013-10-20 / TID: 15:56:56
KATEGORI: Film

Stardust (2007).

Den har jag sett tusen gånger innan och varje gång älskade jag den lika mycket! Även de tre gångerna för två veckor som jag såg filmen älskade jag den (ja, ni läste rätt, jag såg den tre gånger)! Jag tröttnar aldrig på den! Det är en fantastisk, förtrollad film med en otroligt bra story, helt enkelt. Skådespelareinsatserna är fantastiska och effekterna är jättebra, nästan perfekta! Och kärlekshistorien är vacker. Sist men inte minst, att den manliga huvudrollen Tristan är grymt söt är ett plus i kanten! Han är så söt på ett nördigt sätt. Den här filmen kommer alltid att vara en av mina stora favoriter. Ni som inte har sett den ännu, fy skäms på er! Gå och se den nu på en gång! För jag rekommenderar den verkligen! Trailern kan ni se här.
 
För att vinna en vacker flickas hjärta lovar Tristan att ge henne en fallande stjärna. Men hans livs äventyr väntar honom när han upptäcker att stjärnan egentligen är en himmelsk skönhet vid namn Yvaine. När den åldrande häxan Lamia försöker att stjäla Yvaines ungdom måste Tristan skydda henne till varje pris. Denna unika och magiska berättelse kommer få dig att skratta högt och tro på kärleken igen.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: