DATUM: 2013-05-28 / TID: 23:12:00
KATEGORI: Böcker

Recension: Änglarnas kamp.

Jag läste ut Änglarnas kamp i fredags som jag fick på posten i onsdags. Är det nåt som är väldigt typiskt med mig så är det min sträckläsning när det är en så bra bok som den här. Tyvärr sån är jag, haha. Men ja, hur som helst, här är min korta recension;
 
Jag älskade boken! Lika mycket som jag älskade de tre första böckerna! Jag älskade varenda sida, den var SÅ bra! Och så spännande! Och det var ett helt jävla perfekt slut på trilogin, det kunde inte ha slutat bättre än så här! Jag är supernöjd! Jag kunde fan inte släppa den ifrån mig heller! Jag ville bara läsa mer och mer! Och det suger verkligen att det är den sista delen för jag vill seriöst bara ha mer!
 
Denna trilogin är bland de bästa jag nånsin läst! För jag är så otroligt uppslukad av historien och så uppslukad av kärlekshistorien med Patch och Nora på ett sätt jag inte kan förklara. Det är en väldigt sexig kärlekshistoria på ett hårt sätt vilket jag älskar! Och så är Patch också så förbannat sexig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det sättet som Becca Fitzpatrick skrev honom på... wow, bara WOW! Fitzpatrick skriver så otroligt bra, hon är väldigt duktig på att skriva på ett så otroligt fängslande sätt! Som sagt, jag är så uppslukad! Efter Twilight böckerna kommer den här trilogin på andra plats! Jag håller tummarna och tårna hårt på att dessa böckerna också ska bli film! *fingers crossed* ♥
 
PS. Jag läser denna trilogin från början nu för typ 10:e gången nu. Är på den första boken nu! DS.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: