DATUM: 2013-05-01 / TID: 00:02:00
KATEGORI: Film

Mama (2013).

Den såg jag i förra veckan som jag glömde blogga om och den var verkligen bra! Den var riktigt spännande och allmänt läskig! Särskilt när de hittade flickorna i stugan... riktigt jävla läskigt gjort! För jag blev så jävla rädd att jag hoppade till. Jag hoppade till flera gånger till under filmens gång.
Jag brukar faktiskt nästan ALDRIG bli rädd när jag tittar på en skräckis, men det blev jag av den här skräckisen! För den var verkligen riktigt läskig, jag fick verkligen såna jävla rysningar när jag såg på filmen.
Storyn var bra och skådisarna var inte så dumma, särskilt flickorna som agerade riktigt bra! Och slutet var tyvärr inte världens bästa, eller det duger ja men jag önskar ändå att det hade slutat bättre.
Gillar ni skräckisar så rekommenderar jag den varmt! Och btw, jag tror inte att jag kommer se den igen på ett tag, haha! Trailern kan ni se här.
 
Paret Lucas och Annabels liv förändras när de tar sig an att uppfostra Lucas syskonbarn sedan de hittats i en stuga i skogen. Barnen har bott ensamma i stugan i fem år och har under tiden förvildats. Efter en tid hemma hos Lucas och Annabel börjar dock frågor uppstå. Hur ensamma var barnen i skogen egentligen?
 
Postat av: Emma

himla lustigt att jag inte tyckte den filmen var läskig för fem öre, haha. blev sjuuukt besviken faktiskt, för jag trodde den skulle vara skitläskig. :(

Svar: Haha ;D alla tycker olika. Jag var egentligen lite trött när jag såg på filmen, så det kan nog bero på att jag tyckte därför allt det som jag skrev. Jag kanske inte tycker att den är läskig egentligen eller jag vet inte, vi får se nästa gång jag ser den. Om jag fortfarande tycker samma sak eller om jag inte tycker den är läskig längre xD
Micaela Sundberg

2013-05-02 @ 18:57:28
URL: http://emmasol.blogg.se
Postat av: Linda

tycker de flesta har sagt att den här är bra, jag tycker egentligen iinte om skräckfilmer. men funderar på om jag måste de den här :D

Svar: Ja, gör det om du verkligen är sugen på att se den! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-05 @ 19:56:07
URL: http://bumpi.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: