DATUM: 2013-03-25 / TID: 23:30:48
KATEGORI: Allmänt

www.rubriken.se

Idag hade jag ett kort möte på Arbetsförmedlingen. Och det gick bra! Jag fick veta att jag kan få en praktikplats på hunddagiset vid Netto här i Vaggeryd! Gissa om hur glad jag blev att höra det! De ska fixa ett studiebesök åt mig där. Nu får man hålla tummarna hårt att jag får praktisera där så att jag äntligen får nåt att göra! Jag är ju fan dötrött på att sitta hemma hela dagarna. Jag vill ha arbete eller praktik! Så ge mig det, tack.
Ja, jag vet att man inte borde ha höga förväntningar och att det inte är bra för då kan man ju bara riskera att bli besviken. Men som sagt, så kan jag inte låta bli. Jag har ju varit utan nåt att göra sen jag tog studenten vilket är ju en väldigt lång tid! Det är ju inte alls kul att ha ingenting att göra, nej. Eller håller ni inte med? ;)
 
Och på torsdag morgon ska jag åka till Nässjö där Ida och Adam ska hämta mig och Patrik! Jag ska sova över hos Ida till den 5 april. Gott som fan att slippa skithålan ett tag nu! Vi alla plus Stefan ska till Sävsjö på fredag och bada på Äventyrbadet eller vad det heter nu igen och på lördag ska vi också till Elmia i Jönköping och gå runt där med ett gäng och titta på vackra bilar! Det är även första gången för mig att vara där, så det ska bli spännande. Och sen den 4 april kl halv två har jag och Ida ett möte med en kvinna från ALMI om att starta ett eget företag! Spännande! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: