DATUM: 2013-07-14 / TID: 14:29:00
KATEGORI: Random

Cory Monteith är död.

 Idag är en tragisk dag för alla Glee-fans. Igår hittades Cory Monteith död på sitt hotellrum. Dödsorsaken är inte känd ännu, ingen vet varför han dog. Enligt polisen har inget brott begåtts. Jag blev verkligen jättechockad när jag läste nyheterna! Jag kan inte tro detta! Han blev BARA 31 år gammal. Så otroligt ung, han som hade hela livet framför sig! Mina tankar går till hans familj, hans vänner och hans fästmö Lea Michele som också spelar hans flickvän i serien. Mitt hjärta krossas verkligen för Lea då Cory och hon skulle ha gift sig om bara två veckor. Det är så tragiskt. Jag är så ledsen för hans familj, hans vänner, Lea och hans fans. Rest in peace, Cory Monteith! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: