DATUM: 2013-07-12 / TID: 21:59:00
KATEGORI: Random, Tidsfördriv, listor

Bloggtips #1.

Min kompis Ida, som är en av de bästa människorna på jorden, har skaffat sig en blogg. Vi har delat miljontals ögonblick sen vi blev vänner för fem år sedan - båda lycka, glädje, skratt, leenden, tårar - och hon har alltid funnit där för mig. Även när jag är besvärlig eller jobbig eller tråkig eller irriterande eller har gjort nåt dumt, så finns hon kvar ändå. En sann vän helt enkelt.
Hon är en av mina bästa vänner. Hon betyder jättemycket för mig och ett liv utan henne vore fan ingenting. Jag vet inte hur jag nånsin ska klara mig utan henne. Hon är också en av de få som vet allt om mig. Och jag VET att vi kommer att hålla vår vänskap vid liv för resten av livet även om vi en dag plötsligt bor väldigt långt ifrån varandra eller har arbete och inte kan träffas lika ofta eller har skaffat oss en varsin familj. För en sak vet jag helt säkert - henne vill jag alltid ha kvar i mitt liv oavsett, vår vänskap kommer aldrig vara förlorad! ♥
Besök hennes blogg här! Hon skriver om allt - hennes vardag, hennes hundar Katti och Baloo (Katti är storasyster till Leo - Katti från första kull och Leo från andra kull), foto, matlagning och så. Läsvärt! :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: