DATUM: 2013-01-21 / TID: 23:07:00
KATEGORI: Film, I want

Jag vill se ♦ Safe Haven.

DENNA VILL JAG OCKSÅ SE! Ännu en Nicholas Sparks film med snyggingen Josh Duhamel i en av huvudrollerna! Jag bara ääälskar filmer som är baserade på Sparks böckerna, han är ju en så underbar författare! Den har svensk biopremiär den 5 april ♥
Postat av: Pea

Återigen får du hojta när filmen finns att ladda hem :D

Svar: Japp :P den har premiär i februari, men april i Sverige. Så det kanske finns en chans att den finns att ladda hem innan den hinner gå upp på biograferna här. I så fall väljer jag att ladda ned den framför att gå på bio! ;) detsamma med Warm Bodies, den har också premiär i USA i februari men april i Sverige. Båda ska jag ladda ned om de kommer innan bio ;)
Micaela Sundberg

2013-01-23 @ 20:58:03
URL: http://misssoderberg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: