DATUM: 2013-01-08 / TID: 23:57:00
KATEGORI: Pretty Little Liars, Serienyheter

PLL is back!!! ♥

Äntligen är Pretty Little Liars tillbaka idag efter ett evigt uppehåll sen oktober! Vilket betyder
att vi i Sverige kan se det imorgon! FINALLY! Gissa om hur mycket jag längtar som fan nu! ♥
Postat av: sofia

sv: nej det har jag inte, haha. jag är medveten om att den har funnits länge men jag har bara valt andra filmer hela tiden och dröjt med den x) så snart måste jag på allvar att se den! :) Och yes, äntligen! har saknat PLL!

Svar: Okej, se till att se den snart! ;) och jag har precis sett avsnitt 14 nu, alltså PLL, det är så bra!!! Nu har jag nya misstankar från det som hände på halloween med Aria!
Micaela Sundberg

2013-01-09 @ 13:49:05
URL: http://akeytothelife.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: