DATUM: 2013-01-01 / TID: 13:48:00
KATEGORI: Allmänt

1 januari 2013.

Hejdå 2012, hej 2013! Det betyder nytt år, nytt kapitel. Jag har bestämt mig att 2013 ska bli mitt bästa år då 13 är ett av mina favoritnummer! Jag har många nyårslöften och några av dom viktiga är 1) få ordning på ekonomi, 2) få jobb, 3) fixa körkort och 4) försöka äta mer nyttigt. Jag har hela 365 dagar på mig att hålla dessa löften och jag ska se till att jag lyckas! ;)
 
Igår har varit en lugn nyår för mig. Jag hade chips och läsk och såg på ett par filmer som ni nog vet redan av att döma mina recensioner från igår och så säsong 2 av The OC, som jag är halvvägs klar med nu, då jag har inte så många avsnitt kvar nu. Jag hade gärna velat fira med mina kompisar särskilt en av mina bästa vänner Ida, men tyvärr så suger ekonomin utav helvete - vilket ju är en av anledningarna till att hålla ordning på ekonomi har blivit ett av mina stora nyårslöften! Och eftersom det är den 1 januari idag, så ska jag fortsätta med min novell Love is Beautiful från och med idag! Förhoppningsvis får ni kapitel 8 innan helgen är slut! ;)
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: